Witajcie tutaj wasz kochany fejm The Pope. Dziękuję wam za wszystkie miłe wiadomości, które oznajmiają mi, że blog się przyjął. Dzisiaj napiszę trochę o tak jak temat wskazuje - przedłużeniu fame boostera. Jak zakupić booster? To chyba każdy wie, ale dam wam mały skrót:
Zakupy>Sklep Diamond>Specjalne>Zdobądź Fame Booster
Krótko napiszę dla początkujących i ciężko kumających na czym on polega. Otóż na tym, że po zakupieniu tego ,,bonusu'' będziemy otrzymywać przez godzinę podwójną ilość fame. Oczywiście żeby go zakupić jest potrzebne 5 diamonds. Po zakupieniu nasz pasek fame zmieni kolor z fioletowego na tęczowo oczojebny co prezentuje się w ten sposób:
Od razu chce tez powiedzieć, że zdjęcie nie jest mojego autorstwa, ponieważ nie mam środków jego zakupienie, a o zakupie vipa mogę tymczasowo pomarzyć (boku zablokowało mi numer). Pod paskiem będzie napisane, ile minut zostało do jego końca.
*Ciekawostka* - Jeżeli wiecie, że będziecie zakupowali w przyszłości boostera, radzę czekać z opróżnieniem awards, magazyn fame i skarbonkę vip czyli po prostu najzwyczajniej na świecie ich nie zbierać do czasu boostera. Cierpliwość się popłaca, otrzymacie 2 razy więcej! Polecam 10/10
Jednak dla większości z nas te 60 minut to za mało i ogarnia nas żądza jeszcze większego zysku. Pozostaje pytanie: co zrobić? Odpowiedź jest prosta. Łatwo można przedłużyć to fejmodajne bóstwo. Booster odlicza minuty zgodnie z ustawieniami twojego komputera. Gdy go zakupimy, odczekajmy 5-10 minut, a potem wkraczajmy do akcji. Znów pytanie - ale co należy dokładnie zrobić? To banalnie proste. Wystarczy kliknąć ten mały magiczny przycisk na komputerze:
Wyświetli nam się kalendarz, i należy napis otoczony czerwoną pętlą. <perfekcyjna pętla>
Potem wystarczy kliknąć jeszcze raz przycisk ,,Zmień ustawienia daty i godziny'', który będzie się znajdywał na tym oknie, które zostało otwarte przez poprzednio zaznaczony przycisk. Pewnie już wiecie, ze jestem śmierdzącym leniem dlatego nie chciało mi się zrobić screena.
Tutaj już przechodzimy do tej bardzo skomplikowanej procedury zmieniania daty. Godzinę zmieniamy tymi przyciskami zaznaczonymi czerwoną pętlą lub po prostu klikamy myszką w miejsce np. minut, kasujemy i wpisujemy minutę o tyle cyfr w tył, ile chcemy wydłużyć nasz booster (początkowo polecam 20 minut, potem możemy jeszcze bardziej go przedłużać). Dla bardziej hardych osób można zmienić datę o dzień do tyłu co zaznaczyłam niebieską pętlą (WIEM ŻE ZAZNACZYŁAM DZIEŃ DO PRZODU ALE NIE CHCIAŁO MI SIĘ POPRAWIAĆ XDXD). A dla prawdziwych gangsterskich hardkorowych dresów koksów już czyste szaleństwo czyli zmiana miesiąca lub roku co otoczyłam zieloną pętlą (nie wiem nawet czy to działa xd). Wiem że znajdzie się gangsta na msp, która się do tego posunie, od razu mówię, że nie testowałam więc za szkody nie odpowiadam. Pamiętajcie, że datę cofamy w tył, bo w przód, to co najwyżej skrócimy naszego boostera. A, i jest jeszcze jedna ważna sprawa, która dotyczy gangsty, która próbuje mojego sposobu 3 : NIE SZALEJCIE ZBYTNIO BO JAK USTAWICIE SOBIE ROK ZBYT MOCNO W TYŁ ALBO W PRZÓD TO ZEPSUJECIE SOBIE KOMPUTER XD
To chyba na tyle, jeżeli chodzi o przedłużanie boostera. Korzystając z mojej 1 metody wasz life hack na msp będzie z pewnością udany, z 2 to zależy, a 3 raczej nie polecam, to metoda dla prawdziwych i nieugiętych zwyrodnialców. Powiało grozą. Tak więc wracam do zakończenia. Mam nadzieję, że ten cheat umili wam życie. Będziecie mogli poszpanować przed znajomymi: ,,Oh patrz! Mam boostera na 200 minut wiem ze masz zazdro!'' Nie zapomnijcie też dołączyć do wypowiedzi miłego słowa na ten temat. Żartuję. Zachęcam do głosowania w ankiecie oraz do pisania mi na GG Widget który znajduje się w prawym dolnym rogu i jest przyklejony do rogu strony. Wtedy odpowiem wam szybciej, ponieważ tam zawsze jestem dostępna, zawsze możecie też ze mną chwilę popisać. Hejty mile widziane (błagam, tak bardzo czekam na hejty). Nie mam już nic ciekawego do powiedzenia.
Miłego cheatowania!
~~The Pope
poniedziałek, 23 marca 2015
niedziela, 22 marca 2015
14 level! :')
Witam z tej strony znowu wasza kochana The Pope nazywana również nerką. Chciałam podziękować (mam nadzieje że nie wyjdzie sztucznie) wam za 2 wspaniałe rzeczy:
-200 wyświetleń co oznacza 100 wyświetleń na dzień, to dla mnie sporo ♥
-Za 14 level! ♥
-200 wyświetleń co oznacza 100 wyświetleń na dzień, to dla mnie sporo ♥
-Za 14 level! ♥
(kliknij aby powiększyć)
Tutaj niestety dziękuję głównie Czadoffa xD czyli temu głupiemu wróblowi. Ogólnie muszę się wam do czegoś przyznać - jestem śmierdzącym leniem. A czemu? A temu że miałam 5 tysięcy do następnego levela przez jakiś tydzień. Tak wiem że jestem cholernie leniwa, ale to już trochę przesada z mojej strony xd Na szczęście wróbel mnie uratował dwoma specjalnymi pozdrowieniami przez co zyskałam dodatkowy tysiąc sc. Ale nadal nie stać mnie na komplet. Jak to o mnie rzekła ,,Cygan zawsze pozostanie cyganem''. Mimo to dziękuje wam wszystkim bo kilka osób tez dało grafa więc można powiedzieć że się do tego przyczyniliście.
Dzisiaj posty miały bardziej charakter informacyjny niż takie normalne notki. Zapraszam na posta o Pixi Star i zachęcam do głosowania w ankiecie i komentowania naszych bezwartościowych wypocin (od dziś można już hejtować z anonima!) Jutro postaram się zamieścić przynajmniej jedną notkę na jakiś ciekawy temat - propozycje/tematy na posty można pisać w komentarzach, na czacie po prawej bądź na poczcie na msp. Znacznie ułatwi to nam pisanie ciekawych notek.
Do zobaczenia.
~~The Pope
Powitanie x2
Cześć. Nazywam się Aga. Jest to blog o MSP. (A o czym innym? XD) Będę go prowadzić z nerka (The Pope). Moja nazwa użytkownika na MSP to Czadoffa xD. Będę pisać posty głównie na temat, który wybraliście w ankiecie, którą dodała nerka. No cóż, będę się podpisywać wrobel. A i jeszcze dwie ważne informacje. Oto pierwsza: nerka ssie XDD Druga to to, że jutro poniedziałek oraz, że jestem złośliwa więc przypominam wam o tym - koniec leżakowania! Jutro Poniedziałek! Do szkoły! Dobra muszę zachować powagę, bo mnie nerka opierdzieli kablem od laptopa. Zachęcamy do głosowania w ankiecie (można wybrać wiele odpowiedzi). Zachęcamy także do komentowania tych głupich postów XD No cóż więcej napisać? Do zobaczenia.
~~Wrobel
Podpis by nerka XDDDDDD
EDIT: Dziękuję za 200 wyświetleń, 100 wyś na dzień to naprawdę sporo, jestem pod wrażeniem. Jeszcze raz dziękuję! /The Pope
~~Wrobel
Podpis by nerka XDDDDDD
EDIT: Dziękuję za 200 wyświetleń, 100 wyś na dzień to naprawdę sporo, jestem pod wrażeniem. Jeszcze raz dziękuję! /The Pope
Pixi Star - małe śledztwo
Witajcie, z tej strony znowu The Pope. W tym poście jak tytuł wskazuje poruszę dosyć popularny temat w ostatnim tygodniu - Pixi Star. Otóż najpierw małe objaśnienie - Pixi to nic innego jak zwykły moher wyręczający moderatorów, który może już dziś, a może w niedalekiej przyszłości (tego dokładnie nie wiadomo) filtruje nasze prywatne wiadomości i wyłapuje w nich złe słownictwo. Na samym początku zaskakuje nas niby mile - wita nas i prosi się o przyjęcie do znajomych. Zachęca nas do zaakceptowania zaproszenia i mówi, że chce nas oprowadzić - brzmi ufnie nieprawdaż? Moim zdaniem jest to kolejna bezsensowna zmiana wprowadzona przez szanowną i jakże kochaną załogę tej cudownej gry, która przecież staje się coraz lepsza. Oto jak prezentuje się jej profil:
Trzymajcie się.
(kliknij aby powiększyć)
Wygląda niepozornie prawda? Jedyne co widać na pierwszy rzut oka to gwiazdki w prawym górnym rogu, które ucięłam i zmiana tła w części profilu, w której znajduje się nazwa użytkownika. Jednak gdy przyjrzymy się uważniej widać, że ma ona ubrania niedostępne do zakupienia na msp, ale nie są to unikaty z żadnego vipa, nie wspominając już, że może są ze starego msp. Przyjrzyjmy się bliżej:
(kliknij aby powiększyć)
Tak, wiem że leży na mnie niczym na psie ale nie o tym mowa. Zwróćcie uwagę na tą grafikę - wygląda świetnie, ubrania są bardzo dopracowane, nie to co starsza wersja jej looku, który wygląda tak i jest oparty na normalnie dostępnych ubraniach:
Tak jak mówiłam - szału nie ma, dupy nie urywa. W porównaniu do jej ,,normalnego'' looka wygląda okropnie, ale nie o tym jest ten post. Wróćmy do ubrań, które ma ona w posiadaniu. Nie można ich kupić. Rozmawiałam na temat jej ubrań przed napisaniem notki z kilkoma osobami, wiekszość zdecydowanie stwierdziła ,,Wow! Niedługo na msp będą takie super ubrania!" Jednak okazuje się, że nie dla psa kiełbasa - oto dowody a raczej dowody moich przypuszczeń, że te ubrania nie trafią w tym roku do sklepu:
-Nie można nawet zmienić ich koloru, ta opcja na włosach działa tylko na ich kawałku, a np. na torebce tylko na paskach na arbuzie.
-Ubrania mają nazwy zrobione na odwal się czyli np. włosy mają nazwę ,,hair anchor'', torebka ,,bag anchor'' itp. Nie rozumiem zastosowania słowa ,,anchor'', które w języku angielskim oznacza kotwicę z tego co mi wiadomo. Może to jakiś symbol lub przezwisko - nie wiadomo, ale może to oznaczać, że te pięknie zaprojektowane ubrania nie będą dostępne.
-Są one zaprojektowane tak, aby pasowały na siebie. Np. opaska nie pasuje do głowy Pixi i do innych włosów.
Na razie to tyle dowodów moich przypuszczeń. (To tak dziwnie brzmi XD)
Z tego co wiem, to z Zackiem Sky jest tak samo jak z naszą kochaną i jakże lubianą Pixi Star. Ja już chyba będę kończyć notkę, ponieważ już nie mam w jej sprawie nic takiego do napisania.
Pragnę przypomnieć, że możecie głosować w ankiecie na temat tego, jakie posty mają się pojawić na blogu. Ankieta znajduję się na bocznym pasku zaraz za popularnymi postami. Jeśli macie jakieś wahania, można wybrać kilka odpowiedzi. Zachęcam do głosowania, gdyż ma ono spory wpływ na to, jak będziemy prowadziły bloga. Zachęcam też do komentowania naszych postów, a żeby wam to ułatwić włączyłam opcję dodawania komentarzy anonimowych (nie potrzeba do nich żadnego konta), gdyż niektórzy mają problemy z założeniem konta google.
Trzymajcie się.
~~The Pope
sobota, 21 marca 2015
Powitanie~
Witam serdecznie hejterów i zwiedzających na moim nowym blogu. Od razu mam zamiar powiedzieć, iż wiem, że jest ohydny (nie umiem robić wyglądów), ale mimo to i tak ktoś mi to zapewne wytknie.
Mój nick na MSP to tak jak niektórzy wiedzą - The Pope. Bloga mam zaszczyt prowadzić z Czadoffa xD. Będę pisała na bieżąco o różnych nowościach, ciekawostkach, "hackerach" itp. Od razu stworzyłam ankietę dotyczącą tego, jakie posty mają się pojawiać na tym blogu, ponieważ nie wiem jaki temat na notkę przypadł by wam do gustu. Co do chatu - stworzyłam tylko taki kurduplowaty shoutbox. A dlaczego? Nie mogłam stworzyć klasyka czyli po prostu xatu pod nagłówkiem, gdyż mam poważne problemy z wtyczką, wskutek czego nawet nie wczytałby się. Mam nadzieję, że to nie będzie problem. Aha, jeszcze jedna dość istotna rzecz. Wiem że ta playlista jesttrochę bardzo głupia i mi to pasuje. Lubię głupie piosenki, a co do tych ,,normalniejszych'', TAAK.. WIEM ŻE MAM ZŁY GUST :)
Post trochę na poważnie XD
Mam nadzieję, że was nie zawiodę.
~The Pope
Mój nick na MSP to tak jak niektórzy wiedzą - The Pope. Bloga mam zaszczyt prowadzić z Czadoffa xD. Będę pisała na bieżąco o różnych nowościach, ciekawostkach, "hackerach" itp. Od razu stworzyłam ankietę dotyczącą tego, jakie posty mają się pojawiać na tym blogu, ponieważ nie wiem jaki temat na notkę przypadł by wam do gustu. Co do chatu - stworzyłam tylko taki kurduplowaty shoutbox. A dlaczego? Nie mogłam stworzyć klasyka czyli po prostu xatu pod nagłówkiem, gdyż mam poważne problemy z wtyczką, wskutek czego nawet nie wczytałby się. Mam nadzieję, że to nie będzie problem. Aha, jeszcze jedna dość istotna rzecz. Wiem że ta playlista jest
Post trochę na poważnie XD
Mam nadzieję, że was nie zawiodę.
~The Pope
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)













